Jun 1, 2010

Gay or Not?

What do you think? LOL

Yeah, he's pretty well dressed. Typical gay guy look.

But physically, nah.

Upon passing in front of him, just to look at his face. Double nah.

But that's a nice perky butt alright. LOL

9 comments:

J-boy said...

hey how do u tell from the face if a guy is gay?

this is something i would really like to learn!

simonlover said...

Erm...Unless if he's a celebrity, thn it is acceptable for straight guys to dress like that. Other than that, definitely, a P!!!

ichimaru akira said...

did I ever tell u that I like big butts?

Mr.D said...

face not indicator lah, my girls say i am totally straight but i noe i am not so there you go.

freddiewee said...

Hmmm..but in Sg, everyone is dress like tat. the gaydar also got problem sensing..haha...

Skyhawk said...

In SG & HK, lot of straight guys dress like that...so gaydar may fail...however, from the way he stands, 99% gay lah...

Lucas said...

I spy a manbag... straight guys dont carry bags like tht...

LoL

for all u know, he reads ur blog!

nasrul said...

clayden......

looks so kakak from far.....

hehehehehe
nicq

Takashi said...

typical singaporean...